És un sistema que permet enregistrar les hores ordinàries i extraordinàries que un treballador fa a l’empresa, permet un control de la jornada laboral dels treballadors de l’empresa, ajudant així a les empreses a tenir un control en les hores. Actualment la legislació espanyola obliga a totes les empreses a tenir un registre horari dels seus treballadors i guardar-ho durant 4 anys segons la llei Real Decreto – Ley 8/2019 del 8 de març del 2019.
A DFA electrònica tenim opció d’instal·lar qualsevol tipus de registre, per la seva elecció els nostres tècnics fan una primera visita al client per poder escollir el millor registre per les funcions que necessiten.
Totes les opcions seran escollides sota la llei de protecció de dades i la normativa vigent.
En vols saber els seus avantatges? A continuació els detallem
Es un sistema que permet l’entrada i augmenta la seguretat a una empresa o en un lloc de residencia. Facilita la determinació de les persones que volem que tinguin accés a les nostres instal·lacions.
En saps els avantatges?